måndag 8 september 2008

Kara Vanner och Bekanta

Jag hade tankt skriva om flygbiljetter till avgangar som inte finns. Hur det ar att komma till incheckning och fa hora "men ditt plan avgick kl 9 i morse" nar klockan ar 2 pa eftermiddagen. Och hur personale pa flygplatsen inte kan forsta hur jag fatt en biljett som sager 15.30... jag fick iallafall bo pa tjusigt hotell och en extra kvall med Boris. inte helt illa....

men nu blir det trakiga nyheter. Jag aker hem till Sverige nagra veckor. (var inte oroliga jag kommer tillbaka) Min pappa gick hastigt och ovantat bort i fredags och jag langtar otrolit mycket efter att bara fa sitta hemma i soffan men familjen. Just nu kan jag inte fatta... det gar bara inte att forsta. men...jag mar bra och allt praktiskt verkar lugnt med flyg hem etc...

Kanske aterkommer jag med nagra refletioner under tiden i sverige annars ses vi nar jag ar tillbaka i uganda!

kramar

Inga kommentarer: