tisdag 30 september 2008

Tomelilla

Lite oväntat sitter jag nu i lärarrumet i Tomelilla och bloggar...Fick skjuts i Josefins nya fina bil i morse och blev samtidigt uppdaterad på diverse tomelilla skvaller. Känns underligt att vara tillbaka, allt är sig likt för er som undrar. Mats, Ove, Göran och Jens har underhålligt mig med lite skitsnack om allt från världsekonomi till hur man lagar en batterilucka på en kamera. Om det nu skulle vara så att man tappar den i golvet och luckan inte går att stänga...och det har såklart jag och anna lyckats med...

Är härligt att vara tillbaka i skåne och malmö. Känns som hemma. Fredrik är en utmärkt hyresgäst som låter mig sova hos honom några dagar. Ödlan Elof mår finfint och blommorna har inte vissnat. Skoj också att träffa brorsdotter hilma!

puss på er!

1 kommentar:

Ellen sa...

Hej Finaste!
Åh, jag hoppas skolan bjöd dig på mat o kaffe! Det förtjänar du! Hur mår du? När ska tu tebax till Uganda?
Hoppas du njuter av höstmalmö och hälsa ödlan från mig!
Stora kramar från banglaland!
//ellen